Diputada delegada de Recursos Humans
Informació
La delegació genèrica de la Presidència comprèn:
- Elevar a la corporació la proposta per assenyalar els objectius estratègics i operatius de la seva àrea de gestió.
- La direcció i l’impuls de l’àrea, sense perjudici de la direcció superior de la Presidència.
- La presidència de la comissió de seguiment dels acords en matèria de personal, pla de treball i carrera.
- La resolució dels assumptes següents:
- Nomenar el personal funcionari i declarar la situació de jubilació.
- Contractar el personal laboral i declarar la situació de jubilació.
- Resoldre les peticions del personal referents a llicències, permisos, situacions administratives, Fons Social, etc.
- Aprovar el Pla de formació corporativa.
- Concedir i denegar ajuts per a realitzar cursos de formació, inclosa l'aprovació de les despeses que es derivin dels ajuts concedits.
- Aprovar i concedir gratificacions i complements de productivitat.
- Aprovar els convenis de pràctiques amb estudiants.
- Aprovar les convocatòries de borses de treball.
- Aprovar les llistes de persones admeses i excloses dels processos selectius, dels processos de provisió de llocs de treball i de les borses de treball.
- Aprovar la composició dels tribunals qualificadors de les proves i de les comissions de valoració.
- Resoldre els recursos d’alçada contra els actes administratius dels tribunals de selecció.
- Resoldre els processos de provisió de llocs de treball.
- Aprovar les comissions de serveis.
- Aprovar els encàrrecs de funcions.
- Aprovar els expedients relatius a l’abonament de dietes i desplaçaments, pràctiques d’estudiants, assistència a tribunals, premis i jubilacions.
- Aprovar tots els expedients relatius als diferents conceptes retributius a abonar mitjançant nòmina, incloses les bestretes.
- Resoldre les peticions de reconeixements de serveis prestats.
- Elevar propostes a la Presidència relatives a expedients disciplinaris.
- Autoritzar i disposar les despeses per tots aquells conceptes a abonar per nòmina, reconeguts en exercici de les competències delegades per la Presidència en l’àmbit de gestió assignat.
- La signatura, per autorització, del vistiplau dels certificats de serveis, de lloc de treball, etc. corresponents a l’àrea de gestió assignada.
- La signatura, per autorització, de les actes de presa de possessió de personal en comissió de serveis.
I, amb caràcter general, la gestió de qualsevol assumpte relacionat directament o indirecta amb l’àmbit de gestió assignat.
Diputada delegada
Il·ltre. Sra.Silvia Puerto i Lleixà