Les destinacions de turisme familiar de la demarcació de Tarragona participen a l'acció “Catalunya, Hola Família!”

Més de 90 empreses i sis municipis certificats en turisme familiar han organitzat més de 70 activitats durant dos caps de setmana els mesos d'abril i maig

12/04/2018
Turisme
Tarragona
Comunicació

El director general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Octavi Bono i el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, han presentat aquest dimecres al Palau de la Diputació l'acció promocional del turisme familiar “Catalunya, Hola Família!”. Han estat acompanyats de l’alcalde de Salou, Pere Granados; l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza; l’alcaldessa de Prades, Lídia Bargas; l’alcalde de Capafonts, Antoni Marca; i d’altres representants dels municipis i empreses de la demarcació de Tarragona que s'han adherit a aquesta iniciativa.

“Catalunya, Hola Família!” consisteix en la celebració de dos caps de setmana pensats especialment pel públic familiar arreu del territori. Les destinacions de costa celebren aquesta acció del 20 al 22 d’abril, i les de natura i muntanya, del 18 al 20 de maig. Municipis i empreses participants han preparat uns caps de setmana plens de sorpreses i activitats pels seus visitants: descomptes en l’allotjament, gratuïtats, tallers, sortides, menús especials als restaurants... amb l’objectiu que les famílies amb infants gaudeixin de tot el que ofereixen les destinacions familiars catalanes.

Aquest dimecres s’ha presentat el detall d’aquesta acció corresponent a la demarcació de Tarragona on participen més de 90 empreses i sis municipis certificats en turisme familiar (a la costa i a l’interior) que organitzen més de 70 activitats: Salou, Vila-seca la Pineda Platja, Cambrils, el Vendrell, Els Ports i Muntanyes de Prades.

A més de promocionar un dels productes clau en l’estratègia turística catalana, amb l’acció “Catalunya, Hola Família”, l’Agència Catalana de Turisme (ACT) vol contribuir a la desestacionalització, destacar la qualitat i la diversitat de l’oferta especialitzada en famílies que hi ha arreu del territori i incrementar la visibilitat dels adherits als seus segells familiars.

Per a aquesta primera edició, el tema escollit ha estat «Llegendes en Família», amb l’objectiu de fer èmfasi en la història i la mitologia del territori. En aquest sentit, s’ha creat l’app “Llegendes en família” que permetrà buscar i “caçar” durant aquests dos caps de setmana, els éssers màgics creats per a l’ocasió i que s’amagaran en boscos, platges, places i parcs de les diferents destinacions familiars catalanes. Seguint el criteri i l’assessorament de l’expert en mitologia catalana Joan de Déu Prats, cada una de les destinacions té assignat un ésser màgic amb un lligam al territori. En el cas de les destinacions de Tarragona, aquests éssers són: el Pirata Dragut de Salou, la Donzella de Vila-seca La Pineda Platja, la Farnaca de Cambrils, el Drac Caramot del Vendrell, la Serena dels Ports i el Nen de les Muntanyes de Prades.

Per primer cop i de manera conjunta, en col·laboració amb els ens de promoció territorials, 24 destinacions de turisme familiar certificades per l’ACT arreu de Catalunya participen en aquests dos caps de setmana amb més de 150 activitats lúdiques i culturals per gaudir en família. En total, hi estan implicades 223 empreses i equipaments turístics familiars d’arreu de Catalunya.

 

Etiqueta: 
Turisme
Galeria d'imatges