C17-053 / Curs: Aspectes claus en l’administració electrònica per als ens locals

Objectius

· Entendre l’administració electrònica des d’un punt de vista intern i des d’una perspectiva externa.
· Conèixer el nou paradigma que suposa la gestió de documents electrònics dins el marc legal establert.
· Entendre els conceptes bàsics de l’administració electrònica.
· Conèixer els reptes culturals de transformació digital a l’administració.

Codi: 
C17-053
Estat: 
Curs Finalitzat
Tipus: 
Curs

Programa

1. Com utilitzar les eines tecnològiques dins el marc legal establert per les Lleis 39/2015 de PAC i 40/2015 de RJSP.
2. L’Administració electrònica des d’un punt de vista intern, el sistema de gestió documental
2.1. Document i expedient electrònic
2.2. Instruments del sistema de gestió documental
2.3. Preservació de documents electrònics
2.4. Sortida de documents: notificacions i comunicacions electròniques.
3. L’administració electrònica des d’un punt de vista extern, relacions externes dels interessats per mitjans electrònics
3.1. Mecanismes d’identificació i signatura dels interessats.
3.2. El registre d’apoderaments
3.3. Portal de tràmits, carpeta ciutadana registre electrònic.
4. El canvi cultural de la transformació digital
4.1. Interoperabilitat i integració. Catàleg de dades i documents interoperables: ViaOberta
4.2. L’Administració-xarxa
4.3. Transparència i participació ciutadana

Destinataris

Personal de l’Administració local, excepte aquell que desenvolupi les seves funcions en àrees tècniques informàtiques o ja tingui formació en aquest àmbit.

Metodologia

Exposició oral. És una formació conceptual sense pràctica.

Requisits

Cal formalitzar la inscripció a l'activitat formativa dins del termini establert, que en aquest cas, finalitza el dia 26 de març de 2017

Altres dades

Durada: 
14 hores lectives
Dies: 
5, 12, 19 i 26 de juny
Hores: 
de 16 a 19.30 h
Lloc: 
Tarragona
Places: 
25