C19-120 / Curs: Itil (Information tecnology infrastructure library)

Objectius

· Entendre de quina manera ITIL 4 convergeix amb les metodologies àgils, DevOps i Lean.

· Disposar d’elements que permetin entendre quina és la millor manera de gestionar els serveis de TI.

· Comprendre el marc de treball de gestió de serveis proposat per ITIL 4.

Codi: 
C19-120
Estat: 
Obert
Tipus: 
Curs

Programa

1. Introducció
a) Introducció a la gestió de serveis en el món actual
b) Introducció a ITIL 4
c) Estructura i beneficis d’ITIL 4
d) Esquema de qualificació d’ITIL 4
2. La gestió de serveis: conceptes clau
3. Els principis guia
4. Les quatre dimensions de la gestió de serveis
5. El sistema de valor de servei (SVS)
6. Millora contínua
7. Visió general de les pràctiques d’ITIL

Destinataris

Personal tècnic d’ens locals de l’àmbit de noves tecnologies

Metodologia

Teoricopràctica. A travès de l’explicació de l’evolució d’una companyia fictícia en els seus intents d’incorporar l’Itil, es mostra com aplicar els conceptes d’Itil en les activitats d’una organització

Requisits

Cal formalitzar la sol·licitud a l'activitat formativa mitjançant el full d’inscripció que es troba a la pàgina de formació de la següent adreça: http://www.dipta.cat/formacio

El termini d'inscripció finalitza el dia 11 de setembre de 2019.

Només s'admetran 4 inscripcions per persona.
 

Altres dades

Durada: 
16 hores
Dies: 
14, 16, 21 i 23 d’octubre
Hores: 
de 9.30 a 13.30 h
Lloc: 
Tarragona
Places: 
20