Formació per a tu i per a la teva IDEA DE NEGOCI

Business networking: Un horitzó d'oportunitats

Tinglado 1, Tarragona:
23 de novembre de 2018

El divendres 23 de novembre us esperem al Tinglado 1 per conéixer el talent emprenedor del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Aquesta jornada vol ser un espai de trobada on poder compartir experiències i establir sinergies. La persevarança, la dedicació i el treball en equip són uns valors intrínsecs a les persones emprenedores i en aquest esdeveniment ho comprovarem.

3r Afterwork

Celler Clos Galena (El Molar):
25 d'octubre de 2018

Diuen que només hi ha una primera vegada per a causar una bona impressió. Aquest és el motiu principal pel qual s’ha de fer un bon elevator pitch. La idea és presentar-vos i explicar els vostres serveis de manera que desperteu l'interès de la persona amb la qual estigueu parlant. Tant se val si es tracta d'un inversor, un client potencial, un possible soci, un col·laborador. L’objectiu de l’afterwork és que els i les assistents pugueu comunicar els aspectes clau dels vostres projectes empresarials.

Curs “Marca Personal i LinkedIn”

Tarragona: setembre i octubre 2018

A la llarga, les xarxes socials es converteixen en la nostra arma més potent, i per això és imprescindible saber usar-les, saber donar una bona presència i explicar correctament allò que al nostre públic li interessa. Confiar en el poder i la importància de les xarxes socials. En aquest curs us explicarem la importància d'aquestes, i com us poden ajudar a fer créixer els vostres negocis, a interactuar amb el públic, i el que és més important, a obtenir més clients i més vendes.

Business networking "Estiu amb màgia"

La Pineda, Vila-seca:
21 de juny de 2018

Tot coincidint amb la nit especial del solstici d’estiu, el proper 21 de juny teniu una cita amb el talent emprenedor del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Aquesta jornada vol ser un espai de trobada on poder compartir experiències i establir sinergies en un entorn que ben segur no us deixarà indiferents.

Enginy: especialització en parcs temàtics

Un programa pioner a la demarcació de Tarragona que, aprofitant la presència del parc temàtic Port Aventura al nostre territori, pretén orientar l’emprenedoria cap a un vessant més especialitzada. El projecte té per objectiu estimular la creació d’empreses en aquest sector estratègic i està liderat per la Diputació de Tarragona i compta amb la participació d’Autoocupació i el Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i amb la col·laboració de PortAventuraWorld.

2n Afterwork: "Com innovar en un sector tradicional"

Tortosa: 5 de juny de 2018

En aquesta segona trobada, ens acompanyarà Vermuts Miró, que ens explicarà la seva trajectòria empresarial i com han sabut adaptar un producte tradicional a les noves tendències del mercat.

Curs "Lean Startup"

Reus: juny 2018

Des de fa uns anys està guanyant força un nou enfocament, l’anomenat Lean Startup, que ha demostrat ser més eficaç a l’hora d’iniciar startups. S’ha convertit en el moviment que està transformant la manera de concebre, fabricar i llençar nous productes al mercat. La base d’aquesta metodologia consisteix en l’aprenentatge validat del client, l’experimentació i la iteració.

1r Afterwork

Reus: 26 d'abril de 2018

Aquest any, com a novetat, us volem presentar les trobades Afterwork. Volem que siguin un punt de reunió d’emprenedors i empresaris en un ambient més relaxat, fora d’un despatx, amb l’objectiu d’ampliar contactes i conèixer possibles clients per als vostres negocis. En aquesta primera trobada, ens acompanyarà en Simón Lee, el Director General de Península, una consultora especialitzada en programes d’incubació amb startups per a corporacions.

Màrqueting digital per a la consolidació de la teva empresa

Tarragona: abril 2018

El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Els clients estan cada dia més avesats a internet. Busquen informació, comparen productes, compren i/o reserven online... Tenint tot això en compte, quina imatge pot donar una empresa que no té presència online? O no la té ben treballada?