La signatura del conveni "corner" 2016 evidencia l’aposta de la Diputació pel turisme de les Terres de l’Ebre

Aquest dimecres, 12 ens locals han subscrit l'acord, que regula la participació conjunta de totes aquestes entitats en fires nacionals, estatals i internacionals promogudes per l'Agència Catalana de Turisme i pel Patronat de Turisme de la Diputació

04/02/2016
Turisme
Benifallet
Comunicació
La signatura del conveni "corner" 2016 evidencia l’aposta de la Diputació pel turisme de les Terres de l’Ebre
La signatura del conveni "corner" 2016 evidencia l’aposta de la Diputació pel turisme de les Terres de l’Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i representants de 10 municipis i 2 entitats comarcals han signat aquest dimecres a Benifallet l'acord que regula la participació conjunta i coordinada de totes aquestes entitats en fires nacionals, estatals i internacionals promogudes per l'Agència Catalana de Turisme i pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. El conegut com a conveni corner, en la seva 10a edició, preveu també l'impuls de campanyes publicitàries i d'accions de comunicació i màrqueting conjuntes a nivell estatal i internacional, sota el paraigua del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Després de referir-se a la importància del conveni corner, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha definit les Terres de l’Ebre com una zona turística de primer ordre i ha remarcat la tasca que el Patronat de Turisme du a terme per tal de potenciar i difondre els atractius de la destinació i per fer créixer, encara més, la Marca Terres de l’Ebre. El Patronat ha destinat prop de 4 milions d’euros a la promoció d’aquesta marca des del 2011 fins ara.

Josep Poblet ha exemplificat el compromís amb el turisme de les Terres de l’Ebre amb la Via Verda, un itinerari turístic de primer ordre, que amb l’impuls de la Diputació (més de 800.000 euros des del 2007 fins ara) s’ha transformat no només en un atractiu turístic, sinó també en un factor clau per potenciar l'economia de la zona.

Optimització de recursos
El conveni corner estableix un model de col•laboració que millora l’eficàcia de les accions, augmenta la notorietat de la marca i optimitza els recursos i el temps. Així ho ha posat de manifest el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer.

El president del Consell Comarcal de la Terra Alta, Carles Luz, ha agraït a la Diputació la tasca que desenvolupa en favor de la promoció turística de les Terres de l'Ebre i ha assegurat que inversions com aquesta "són les que tenen repercussió al territori". A l'acte també han assistit l'alcaldessa de Benifallet, Mercè Pedret, i el delegat del Govern de la Generalitat a les Terres de l'Ebre, F. Xavier Pallarès, a més del president de la Diputació, Josep Poblet, els representants de les 12 entitats signants i altres representants del món local.

En concret, l’acord del 2016 estableix l'assistència a la fira Fitur (Madrid), Navartur (Pamplona) i B-Travel (Barcelona). A més, també preveu una campanya de publicitat conjunta als mercats emissors més importants de les Terres de l'Ebre, que inclou campanyes radiofòniques i de promoció on-line. Tot plegat amb l'objectiu de difondre els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius dels municipis que s'hi han adherit. Enguany l'acord l'han subscrit el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, els ajuntaments d’Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, Jesús (EMD), Sant Carles de la Ràpita, Tivissa i Tortosa, i els consells comarcals de la Ribera d’Ebre i de la Terra Alta.

Galeria d'imatges
  • La signatura del conveni "corner" 2016 evidencia l’aposta de la Diputació pel turisme de les Terres de l’Ebre
  • La signatura del conveni "corner" 2016 evidencia l’aposta de la Diputació pel turisme de les Terres de l’Ebre