Confluències en art i educació - page 40

43
Albert Macaya
s’emmarquen en un context. És a dir: estan històrica-
ment, socialment i políticament determinades i nopo-
den ser estudiades aïllant-les d’aquests factors. En un
contextmarcat per laubiqüitat i lamultidireccionalitat
de les imatges, hauremde començar aprestar atenció
—i molta— als contextos en què es creen i/o difonen
les imatges. Probablementundelscanvisde rumbmés
rellevants en educació artística en els darrers anys ha
estatdeixardeconsiderar les imatgescomaensaïllats,
comaproductesd’excel·lència,dotatsdevalor intrínsec
i isolats de totapràctica social. Tal actitudés producte
d’una concepció autoritària de l’art i la cultura que ha
estatàmpliamentcriticada(Bordieu,1988).
1...,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39 41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,...142
Powered by FlippingBook