El Patronat de Turisme de la Diputació promociona la Costa Daurada a la fira turística ITB de Berlín
El certamen és considerat un referent mundial en l'àmbit del turisme
El Patronat de Turisme de la Diputació, juntament amb altres organismes del territori, promociona la Costa Daurada a la fira ITB de Berlín, que té lloc entre el 4 i el 9 de març. Durant la fira també hi ha previstes diverses reunions amb representants de operadors turístics i companyies aèries.
La Costa Daurada participa a la fira ITB dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme. La fira arriba aquest any a la seva 49ena edició, consolidada com referent mundial. L'any passat va aplegar 10.000 expositors procedents de 180 països i va ser visitada per 160.000 persones.
La Costa Daurada hi participa sota la fórmula corner internacional, fórmula que permet que, a més del Patronat de Turisme de la Diputació, hi siguin representats altres organismes de la Costa Daurada: els patronats i oficines de turisme de Cambrils, el Vendrell, Mont-roig del Camp/Miami Platja, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca, a més de l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada, l’Associació d’Hotels Salou–Cambrils–La Pineda, l’Estació Nàutica de la Costa Daurada i l’Associació Priorat Enoturisme.
Durant la fira, el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Octavi Bono, manté trobades amb representants de companyies aèries i operadors turístics com Jet2, Thomas Cook, Itaka o Ruf Reisen.
Aquest any hi ha previstes dues connexions setmanals entre l’aeroport de Frankfurt Hahn i Reus, entre l’1 d’abril i el 31 d’octubre, per part de Ryanair. Pel que fa al volum del mercat alemany a Catalunya, aquest representa el tercer mercat emissor, després de França i el Regne Unit. Entre el mes de setembre de 2013 i l'agost de 2014, Catalunya va rebre més d’1,4 milions de visitants alemanys.