Periodistes, agents de viatge i bloguers d'arreu del món han conegut enguany de primera mà la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha impulsat durant el primer semestre de l'any 40 viatges de familiarització

15/07/2016
Turisme
Tarragona
Comunicació
La Via Verda és und els atractius que han pogut conèixer els visitants
La Via Verda és und els atractius que han pogut conèixer els visitants

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, amb el suport de diversos patronats i oficines de Turisme de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre, ha organitzat o col·laborat en l'organització de de 40 viatges de familiarització adreçats a periodistes, agents de viatge, bloguers i altres influenciadors del sector dels viatges i les vacances, de diverses nacionalitats. En total, durant el primer semestre de l'any, 192 han estat els participants de tots aquests viatges, que han permès donar a conèixer els principals productes i recursos turístics de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.

Agents de viatge, periodistes, bloguers, instagramers i, fins i tot, un grup d'escaladors han conegut de primera mà els principals atractius turístics del nostre territori. Entre les nacionalitats dels participants dels viatges, organitzats amb la finalitat de presentar-los aquells productes de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, hi trobem espanyols, francesos, britànics, alemanys, holandesos, belgues, finesos, italians, russos, danesos, polonesos, txecs, nord-americans, ucraïnesos, eslovacs o japonesos.

Dels 40 viatges, quatre han passat tant per la Costa Daurada com per les Terres de l'Ebre. La resta ha tingut com a protagonistes una de les dues marques turístiques. Per la Costa Daurada hi han passat un total de 149 influenciadors de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, que ha comptat amb la col·laboració de patronats i oficines de Turisme i empresaris de la zona. D'entre els viatges que s'han realitzat destaca el que va comptar amb la presència de 7 representants del tour operador finès Aurinmatkat, un dels més importants del seu mercat, o els dos viatges posteriors al congrés sobre enoturisme Iwinetc, organitzat des de l'Agència Catalana de Turisme, amb un total de 32 assistents, on els vins de les denominacions d'origen de la Costa Daurada van ser l'eix vertebrador del programa de visites.

A les Terres de l'Ebre s'han acollit 57 influenciadors que han seguit els programes de visites elaborats des del Patronat de Turisme de la Diputació, que també ha comptat amb la col·laboració de patronats i oficines de Turisme, així com d'empresaris privats. Per conèixer els vins de la Terra Alta un dels viatges posteriors al congrés Iwinetc va visitar les Terres de l'Ebre amb un total de 16 participants. Altres viatges destacats són els que han portat a dos periodistes japonesos al territori per conèixer la gastronomia, el vi i el litoral ebrenc, el protagonitzat per 6 importants instagramers internacionals que van fotografiar diversos atractius de les Terres de l'Ebre el mes de maig o el que van realitzar dos redactors de la prestigiosa editorial Petit Futé, que l'any vinent publicarà una guia dedicada a les Terres de l'Ebre i a la Costa Daurada, fruit d'un acord amb el Patronat de Turisme de la Diputació.

Agents de viatge russos

D'altra banda, des del Patronat de Turisme de la Diputació s'ha col·laborat amb diversos operadors turístics russos que han organitzat 23 viatges de familiarització pels seus agents de viatge. D'aquesta manera, un total de 817 agents de viatge s'han desplaçat a la Costa Daurada durant els mesos d'abril i maig des de Rússia de la mà dels tour operadors Odeon, Anextour, Terramar i Pegas.

Etiqueta: 
Turisme
Galeria d'imatges