Com cada any, l’ Escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Reus, juntament amb el Conservatori de Tarragona i el de Tortosa s’addhereixen a la campanya “Música x joguines” amb l’ objectiu que cap nen es quedi sense joguina aquest Nadal.
En aquesta ocasió, el públic assistent a alguns dels concerts i audicions que el Centre organitza el mes de desembre, pot aportar de manera voluntària una joguina nova educativa, segura, no bèl·lica i no sexista.
La recollida de joguines s’allargarà doncs fins al dimarts 21 de desembre. A partir d’aquella data, el Centre farà arribar les joguines recollides a la Creu Roja, que en farà la distribució.
Els concerts i audicions subjectes a aquesta campanya són els següents:
13 de desembre – Audició d’alumnat de corda d’ Avançat 1r. Lloc: Saló Noble Hora:18h
Audició de Banda d’Avançat del Professor Senent Domingo. Lloc: Auditori Hora: 19h
14 de desembre - Audició del conjunt de guitarres i corda de Bàsics. Lloc: Saló Noble. Hora: 18h
Audició de la Banda de Bàsic Lloc: Auditori Hora: 18h
20 de desembre – Audició de l’Orquestra i conjunt de guitarres d’ Avançat Lloc: Saló Noble. Hora: 18h
Audició de la Banda d’ Avançat del Professor Josep Llauradó. Lloc: Auditori Hora:18h
Us animem a tots/es a participar-hi!