Vés al contingut

La tipografia com a eina d'identitat visual

La tipografia com a eina principal de disseny. Eines per obtenir criteri tipogràfic alhora d’aplicar-la en projectes de comunicació visual i presentacions professionals amb identitat pròpia.

  • Docent:
  • Dies: Del 12 de gener al 2 de març
  • Horari: Dimecres de 16:30 a 18 h
  • Preu: 48 €
  • Modalitat: Webinar (seminari en línia)
  • Àmbit Arts visuals
  • Tipus de formació: Curs
  • Durada: 12 h
  • Places: 15

Objectius:

L'objectiu d'aquest curs és proporcionar als alumnes una guia per poder aplicar la tipografia a qualsevol tipus de projecte de comunicació, des d'un projecte editorial, un portfoli, una marca corporativa o personal, així com comunicacions.

Programació:

Introducció Presentació de les classificacions tipogràfiques: serif, sans serif i script.

Reconeixement de tipografies display, tipografies complementàries i tipografies de lectura.

Exemples de dissenys tipogràfics dels àmbits editorial, marca i cartell. Creadors i llocs web on trobar tipografies de qualitat.