La tipografia com a eina d'identitat visual
La tipografia com a eina principal de disseny. Eines per obtenir criteri tipogràfic alhora d’aplicar-la en projectes de comunicació visual i presentacions professionals amb identitat pròpia.
- Docent:
- Dies: Del 12 de gener al 2 de març
- Horari: Dimecres de 16:30 a 18 h
- Preu: 48 €
- Modalitat: Webinar (seminari en línia)
- Àmbit Arts visuals
- Tipus de formació: Curs
- Durada: 12 h
- Places: 15
Objectius:
L'objectiu d'aquest curs és proporcionar als alumnes una guia per poder aplicar la tipografia a qualsevol tipus de projecte de comunicació, des d'un projecte editorial, un portfoli, una marca corporativa o personal, així com comunicacions.
Programació:
Introducció Presentació de les classificacions tipogràfiques: serif, sans serif i script.
Reconeixement de tipografies display, tipografies complementàries i tipografies de lectura.
Exemples de dissenys tipogràfics dels àmbits editorial, marca i cartell. Creadors i llocs web on trobar tipografies de qualitat.