> Presentació

Vivim en un entorn empresarial canviant i complex on s'ofereixen productes i serveis gairebé idèntics en termes de qualitat i preu. A més a més, la clientela demana més personalització, i una relació amb les empreses més empàtica, àgil i personalitzada. Per tot això, aconseguir l'excel·lència en el servei al client és una estratègia diferencial per a les empreses de nova creació a l'hora de captar i fidelitzar clients.

Posar el nostre focus en la clientela ens permet impulsar les vendes, la millora continua i la sostenibilitat del negoci. Una estratègia d'empresa basada en l'experiència del client, es determina a través del coneixement profund de la persona que hi ha darrere, en la capacitat d'escoltar-la, i en entendre com és la seva vivència integral quan es relaciona amb el nostre negoci.

En aquesta càpsula descobrirem, entendrem i practicarem amb una eina clau per a la gestió de l'experiència de la clientela. Mirarem a través dels ulls del client i caminarem pel seu mateix camí. Tindrem l'oportunitat de reflexionar, dissenyar i millorar amb l'objectiu d'entregar una experiència única, rendible i que marqui la diferència.

> Objectius

  • Identificar i visualitzar quin tipus d'experiència estem oferint i com podem optimitzar-la.
  • Descobrir àrees d'oportunitat per tal de millorar la comunicació, les vendes, la tecnologia i l'eficiència dels processos interns.

  • Empatitzar amb la clientela i convertir-nos en la seva primera opció de compra

  • Impulsar la innovació i la millora contínua amb l'ajuda d'una eina pràctica i adaptable a la realitat de cada negoci.

     

> A qui va dirigit

Persones emprenedores, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir eines que els permetin analitzar i millorar l’experiència dels seus clients, potencials o reals.

> Programa

El taller està pensat per seguir aquests tres blocs:

1. Introducció a l’Experiència de Client

  • Benvinguda.
  • Punt de partida: què volem ser per a la nostra clientela?
  • Diferència entre satisfacció i experiència.
  • Què és l’Experiència de Client, elements clau i beneficis.
  • Moments WOW, dolors i alegries.

2. Disseny del “Customer Journey Map”

  • Què és, beneficis i exemples.
  • Explicació  del procediment i elements clau del seu disseny.
  • Activitat individual: cada participant definirà i dissenyarà el “Customer Journey Map” del seu servei/producte.
  • Posada en comú del resultat & recollida de feedback.

3. Conclusions i tancament

  • Resolució de dubtes.
  • Posada en comú dels aprenentatges.
  • Tancament i comiat.

> Docència

Cristina José-Lorente: prové de les Terres de l'Ebre i és consultora, formadora, tutora i mentora de la disciplina Customer Experience Management. Amb més de dotze anys d'experiència com a Customer Service Manager, tècnica de Customer Care i Training Lead en empreses privades dels sectors retail, tecnologia, mobilitat, farma, educació i indústria.

> Metodologia

Aquesta formació combina la teoria amb exemples pràctics.

> Dia i ubicació

Dia i horari: Dimecres, 26 d’abril de 2023, de 9.30 a 12.45 hores.
Lloc: Centre d’Innovació i Formació Boca de la Mina (Crta. Institut Pere Mata, 56, Reus)

> Inscripcions

Podeu preinscriure-us a aquesta formació gratuïta clicant AQUÍ! Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.

Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta