> Presentació

L’èxit d’un projecte emprenedor no depèn només d’una bona idea o d’un pla de negoci ben estructurat: les habilitats comunicatives són clau per generar confiança, construir relacionssòlides i transmetre la proposta de valor de manera clara i autèntica.

Aquesta càpsula ofereix un espai pràctic per prendre consciència dels propis estils comunicatius i identificar patrons que poden dificultar la col·laboració. A partir d’un enfocament vivencial i participatiu, aprendrem eines per adaptar-nos millor als diferents interlocutors i situacions, alinear la comunicació amb els propis valors i gestionar converses amb un alt component emocional.

> Objectius

  • Desenvolupar una millor comprensió dels estils comunicatius propis i dels altres per millorar les relacions comercials/laborals.
  • Identificar patrons de comunicació que generen tensió o conflicte i aprendre a mitigar-los amb eines pràctiques.
  • Promoure una comunicació més efectiva, que reforci la confiança i la seguretat psicològica en l’entorn laboral/emprenedor.

> A qui va dirigit

Persones emprenedores que volen potenciar les seves relacions professionals, ja sigui amb clients, socis, proveïdors o col3laboradors, i que busquen desenvolupar habilitats comunicatives per impulsar amb èxit els seus projectes.

> Programa

En aquesta càpsula formativa de 3,5 hores es tractaran els següents continguts:

BLOC 1: Estils comunicatius i autoconeixement

  • Introducció als estils de comunicació
  • Com impacta la nostra manera de comunicar en la percepció que generem en els altres
  • Adaptabilitat i flexibilitat relacional

BLOC 2: Comunicació reactiva vs comunicació conscient

  • Toxines de la comunicació i els seus antídots
  • Escolta activa, empatia i regulació emocional
  • Com abordar converses difícils de manera constructiva

> Metodologia

Taller vivencial i pràctic en el qual les persones participants aprenen a partir de la pròpia experiència.

Sessió experiencial integradora: Connecta les habilitats personals, emocionals i professionals per afrontar els reptes amb confiança, claredat i presència per poder gestiona les emocions, millorar la comunicació i establir relacions més constructives amnb clients, col·laboradors i socis.

Finalitza amb un pla d’acció aplicable immediatament.

> Docència

Montserrat Asensio, coach, psicòloga i facilitadora d’equips.

> Dia i ubicació

Dia i horari: Dimarts, 6 de maig de 2025, de 9.30 a 13 hores.
Lloc: Centre d’Innovació i Formació Boca de la Mina (Crta. Institut Pere Mata, 56, Reus)

> Inscripcions

Les inscripcions a aquesta formació estan tancades en completar les places disponibles.

Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions, esdeveniments i jornades només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.

Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.