> Presentació

Dins dels plans de màrqueting digital, la publicitat a les xarxes socials o Social Ads és un dels recursos poderosos per a aconseguir els resultats de negoci i el posicionament de marca esperats.

Instagram és un dels millors canals de publicitat on milions d'usuaris i usuàries de totes les edats es connecten cada dia per compartir les seves experiències i estar en contacte amb els influencers, marques i botigues que els hi interessen.

Aquesta plataforma ha evolucionat exponencialment en els darrers anys i ofereix opcions de segmentació molt interessants a qualsevol persona emprenedora o empresa que tingui presència digital en aquesta xarxa.

Per tant, és imprescindible conèixer el funcionament d’Instagram i alhora entendre què és Instagram Ads i com funciona és clau pel creixement i expansió de qualsevol negoci online.

> Objectius

Utilitzar i configurar Instagram de forma professional amb un compte d'empresa.

- Conèixer quins són els continguts i els seus formats per captar l'atenció dels usuaris.

- Saber crear campanyes publicitàries efectives per arribar a nous clients.

- Poder configurar campanyes i concursos amb èxit.

> A qui va dirigit

Persones propietàries de negocis, empresàries i emprenedores donades d’alta a Instagram, interessades en promocionar els seus productes o serveis a Instagram.

> Programa

Presentació de la xarxa d’Instagram, navegació general per l'eina:

- Configuració del Perfil Empresa

- L'algoritme d'Instagram

- Tipus de publicacions orgàniques: posts, stories, reels, lives, IGTV

- Tipus d'anuncis a Instagram

- Com configurar un anunci a Instagram

- Demostració d'un disseny d'anunci amb l'eina CANVA

- Presentació de la plataforma publicitària Business Manager del grup Facebook*

- Programació d'anuncis a través de Facebook Studio Creator

*Els anuncis d'Instagram es configuren a través de la plataforma publicitària del grup Facebook

> Docència

Esther Acedo, docent en Màrqueting Digital, eCommerce i posicionament SEO/SEM, consultora de projectes integrals d’eCommerce i gestió de venda i logística en Marketplaces.

> Metodologia

Aquesta formació combina una part teòrica bàsica amb exemples pràctics.

> Ubicació i dates

Lloc: Centre d’Innovació i Formació Boca de la Mina de la Diputació de Tarragona (Passeig Boca de la Mina, 35-37 de Reus).

Dies i horari: Dimarts 19 d’octubre de 2021, de 9.30 a 13.00 hores.

> Inscripcions

Les inscripcions a aquesta formació estan tancades. Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.