> Presentació

La crisi mundial produïda pel coronavirus està suposant un impacte sense precedents en tota la societat i, molt especialment, en les activitats econòmiques i ens aboca a haver de gestionar escenaris d’incertesa als que no estàvem gens acostumats.

L’evolució de l’adaptació i l’ús de la societat a la tecnologia per consumir productes i demandar serveis ha estat astronòmica i la viabilitat i la supervivència de les propostes de valor passa per aquesta adaptació. 

Així doncs, i amb aquest paradigma, quina estratègia comunicativa ha de dur l’empresa? Com s’han d’utilitzar les xarxes socials i els nous canals de comunicació i venda? Com ens adaptem als canvis? Quines tendències han sorgit a arran de l’impacte de la COVID-19? Ha sorgit un nou perfil de persona consumidora i, per tant, estem davant d’una nova oportunitat?

Us proposem una formació pràctica i adaptada a les vostres necessitats. Saber com funcionen les xarxes socials més eficients, avui dia, i obtenir eines realment efectives per posar-les a la pràctica immediatament. 

> Objectius

  1. Conèixer els aspectes principals de la nova comunicació i el nou paradigma del màrqueting digital a partir de la COVID-19.
  2. Aprendre la importància de comunicar i del màrqueting digital actualment.
  3. Adquirir coneixements del funcionament i de l’estratègia clau de les xarxes socials per augmentar i fidelitzar la clientela.
  4. Obtenir recomanacions pràctiques i eficients per saber aplicar la teoria, immediatament, de cadascuna de les xarxes socials.

> A qui va dirigit

Persones emprenedores, empresàries i gerents que tingueu uns coneixements mínims de màrqueting digital i xarxes socials que vulgueu adaptar la vostra proposta de valor a l’actualitat.

> Programa i dates

La formació consta de 4 sessions de 3 hores cadascuna

  • Sessió 1: El màrqueting adaptat a la nova realitat de la COVID-19
    • Dimarts 13 d’abril, de 9.30 a 12.45 hores
  • Sessió 2: Instagram i la seva potencialitat per generar ingressos
    • Dijous 15 d’abril, de 9.30 a 12.45 hores
  • Sessió 3: Whatsapp Business i l’atracció de la clientela
    • Dimarts 20 d’abril, de 9.30 a 12.45 hores
  • Sessió 4: Google Business i la importància de ser-hi present
    • Dijous 22 d’abril, de 9.30 a 12.45 hores

> Metodologia

Aquesta formació combina la teoria amb la pràctica: teoria bàsica, molts exemples pràctics i, sobretot, exercicis i eines per adaptar-te al nou paradigma. Després de cada formació obtindràs un resum pràctic, uns «tips» per posar en pràctica, immediatament, tots els coneixements adquirits en cada sessió.

> Ubicació i més informació

La formació es desenvolupa íntegrament de forma virtual, a través de la plataforma Cisco Webex Meetings, amb la qual cosa és imprescindible disposar d’ordinador amb connexió a internet per a participar-hi. 

El curs formatiu va a càrrec de Vanesa Carrasquilla, periodista, storyteller i especialista en comunicació.

Si desitgeu més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 657553940 o al 603792280.

> Inscripcions

Us informem que les inscripcions per aquesta formació estan tancades en arribar al nombre màxim de persones participants

Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.