Presentació

El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Els clients estan cada dia més avesats a internet. Busquen informació, comparen productes, compren i/o reserven online... Tenint tot això en compte, quina imatge pot donar una empresa que no té presència online? O no la té ben treballada? Avui en dia, qui confia en una marca que no treballa el mitjà online? Per tot això és fonamental desenvolupar estratègies orientades al món digital i aprofitar al màxim els avantatges del màrqueting digital.

En aquestes seccions, explicarem recursos i tècniques de màrqueting digital que ens ajudaran a posicionar i donar valor a la nostra marca: branding, pla de màrqueting digital, estratègies d’atracció, posicionament (SEO), analítica web i eines Google. Posarem al vostre abast casos pràctics i aplicarem tècniques als casos reals dels assistents.

> Objectius

  1. Conèixer els aspectes principals del branding
  2. Aprendre recursos per a crear estratègies de comunicació efectives
  3. Saber crear un pla de màrqueting
  4. Conèixer el SEO per millorar la presència de la nostra marca als cercadors
  5. Aprendre la importància de comunicar i el màrqueting de continguts
  6. Saber analitzar dades analítiques
  7. Aprendre a utilitzar adequadament les eines de Google per a posicionar i analitzar

> A qui va dirigit

Emprenedors, empresaris i gerents del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que volen formar-se per aplicar i desenvolupar, en la seva pròpia empresa, recursos i tècniques de màrqueting digital per posicionar i donar valor a la seva marca.

> PROGRAMA

La formació consta de 3 sessions de 4 hores. 

SESSIÓ 1 D’ABRIL

Part 1: Branding marca

  • Introducció
  • Què és el branding
  • Per a què serveix una marca
  • Com gestionar una marca
  • Com aplicar el branding al negoci
  • Eines de branding
  • Exemples de branding

Part 2: L’estratègia en el pla de màrqueting

  • Diferències entre màrqueting i màrqueting digital
  • Què és un pla de màrqueting
  • Com fer un pla de màrqueting
  • Com definir objectius
  • Disseny d’estratègies
  • Exemples de plans de màrqueting

SESSIÓ 3 D’ABRIL: Com posicionar-nos (SEO)

  • Què és el SEO
  • Com funciona el SEO
  • Com avaluar una web
  • Optimització interna
  • Com mesurar resultats
  • Com crear continguts optimitzats pel SEO
  • La importància dels continguts
  • INBOUND màrqueting
  • Branding + SEO: la fórmula màgica

SESSIÓ 8 D’ABRIL: Analítica i eines Google 

  • Conceptes bàsics d’analítica digital
  • Google Analytics
  • Mètriques bàsiques de Google Analytics
  • Segmentació de dades de Google Analytics
  • Google Adwords
  • Altres eines: Wordpress / Mailchimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / Linkedin

> Ubicació i dates

Centre de Formació Integral de Reus (Boca de la Mina, 35-37, Edifici annex a l’EOI de Reus)
Dies: 1, 3 i 8 d’abril de 2019 – Horari: de 16 a 20 hores

Com arribar-hi amb Google Maps: https://goo.gl/maps/jMRT9SYASyK2

> Inscripcions

Les inscripcions per a aquest curs ja estan tancades en arribar al límit de les places disponibles.