> Presentació

El canvi d’hàbits en les compres dels consumidors és una realitat que ha vingut per quedar-se. Les compres online estan creixent a xifres de dos dígits anualment, i és una tendència que ha comportat una acceleració de la digitalització de negocis i projectes.

Aquest fet comporta que augmentin les visites a les pàgines web i la necessitat de quantificar les interaccions dels nostres usuaris digitals.

Establint les mètriques adequades, podrem definir objectius de millora que ens permetin adaptar la nostra proposta de valor a les necessitats que aquests visitants ens tracen en visitar la nostra web.

Tot això, amb l’objectiu d’aconseguir un major rati de conversió de visitants de la nostra pàgina web a clients potencials o clients finals.

> Objectius

Donar a conèixer els fonaments bàsics de l’analítica web i com s’utilitza aquesta eina gratuïta proporcionada per Google, per recollir el feedback de la nostra pàgina web, interpretar els informes i aconseguir una major conversió de visitants de la nostra web a clients finals.

> A qui va dirigit

Persones propietàries de negocis, empresàries i emprenedores que disposin d’una pàgina web i que estiguin interessades a millorar la seva conversió visitants/clients o validar la seva proposta de valor digital. 

> Programa

Webinar de 3 hores amb els següents continguts:

MÈTRIQUES WEB​:

  • Mètrica web: què és i per a què serveix
  • Indicadors principals
  • Taxes de conversió​

INTRODUCCIÓ GOOGLE ANALYTICS​​:

  • Què és Google Analytics i conceptes bàsics principals
  • Tracking de dades i Global Site Tags
  • Configuració inicial de la compte i visió general

INFORMES:

  • Audiència i adquisició
  • Comportament i conversions
  • Què són els Esdeveniments i Objectius
  • Exemples d'Informes útils pel teu e-commerce

NOVETATS DE GA4:

  • Diferències entre Google Analytics actual (Universal Analytics) i Google Analytics 4
  • Visió General del panel d’analítica GA4

> Docència

Esther Acedo, docent en Màrqueting Digital i Growth Màrqueting, posicionament SEO/SEM, Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting Digital i Consultora de projectes eCommerce i transformació digital.

> Metodologia

Aquesta formació combina la teoria amb la pràctica: teoria bàsica i exemples pràctics.

> Tipus de formació

Virtual. A través de la plataforma Cisco Webex.

> Data

Dia i horari: Dimarts 15 de febrer de 2022, de 9.30 a 12.30 hores.

> Inscripcions

Les inscripcions a aquesta formació estan tancadesSi desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.

Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.