Missió i funcions
Des del Patronat de Turisme de la Diputació donem suport a la comercialització de les dues marques, Costa Daurada i Terres de l'Ebre, amb l’objectiu de contribuir a l’estructuració i la qualificació de l’oferta turística, a més d’afavorir el desenvolupament del sector en col·laboració amb els agents públics i privats del territori.
Les actuacions del Patronat de Turisme es caracteritzen per ser dutes a terme mitjançant els següents valors: cooperació, comunicació, efectivitat/adaptació, equilibri, identificació, innovació, participació, proximitat , sostenibilitat i ètica.
Les línies estratègiques que s'estableixen per a les dues marques turístiques que gestiona el Patronat persegueixen els següents objectius:
Costa Daurada
• Incrementar el coneixement de la marca.
• Potenciar nous productes i consolidar els mercats estratègics.
• Evolucionar en l'aplicació d'eines i instruments al servei de la difusió de la marca.
• Interpretar adequadament el valor estratègic de les infraestructures que faciliten l'accessibilitat a la destinació.
Terres de l'Ebre
• Incrementar el coneixement de la marca.
• Afavorir la internacionalització de la comercialització.
• Potenciar nous productes i consolidar els mercats estratègics.
• Evolucionar en l'aplicació d'eines i instruments al servei de la difusió de la marca.
Organització de l'Organisme Autònom
Turisme
En destaquem
Documentació de l'Àrea
Dades sobre conjuntura i demanda turística corresponents a les marques Costa Daurada i Terres de l'Ebre
- Xifres sobre l'activitat turística a Costa Daurada i Terres de l'Ebre
- Informació històrica 2001-2011
- Butlletins de difusió de coneixement en matèria de turisme editats pel Consorci per a la Millora de la Competitivitat del Turisme
- Eines tecnològiques implementades des del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci
- Dades relatives als allotjaments turístics [PDF]