Vés al contingut

Concert Monogràfic d'Enric Granados

Calendari CMREUS
  • Concert Monogràfic d'Enric Granados
  • Quan: 21 novembre 2025
  • Hora: 18:30 h - 20:00 h

Audició monogràfica – Enric Granados

El proper 21 de novembre l’alumnat de Grau Professional de piano del Conservatori de Reus oferirà una audició dedicada íntegrament a l’obra d’Enric Granados, en el marc de la commemoració de l’Any Conxita Badia.

Cada estudiant interpretarà una peça procedent de diversos àlbums i col·leccions del compositor, com ara “Escenas románticas”, “Danzas españolas”“Escenas poéticas” “Cuentos de la juventud” , mostrant la riquesa estilística i la sensibilitat pianística de Granados.

Aquesta activitat és una oportunitat única per veure com el treball a l’aula es transforma en experiència artística compartida, fomentant competències clau del currículum com la interpretació davant el públic, la comprensió històrica i estilística del repertori, i el desenvolupament de l’expressió personal a través de la música.

Convidem a famílies, alumnat i professorat a assistir-hi i donar suport als intèrprets. La seva participació i presència són essencials per reforçar el valor formatiu i cultural d’aquestes audicions, que constitueixen una part fonamental del procés educatiu i de la vida artística del centre.

El Departament de Piano.


#Event

Imatge Calendari CMREUS