T’has preguntat si seguir amb els estudis superiors de Música? Somies en formar part d’una gran orquestra simfònica, però no saps com accedir-hi? Potser t’agrada el món de la docència? Et preguntes quines sortides professionals té el teu futur musical? Saps què és la por escènica i com afrontar-la?
Volem donar-te un cop de mà amb tots els dubtes que tinguis sobre el teu futur en el món de la música, per això et convidem al cicle de xerrades orientatives sobre el futur professional
COM AFRONTAR LA POR ESCÈNICA - A càrrec de Ricardo Mollà
26 de gener de 2023- 18.30 h, Saló Noble del Palau Bofarull
La por escènica és un estat d’ansietat associat a diversos símptomes que fan que deixem de creure en nosaltres mateixos. Els professionals de la música poden patir atacs de por en pujar a un escenari. Parlarem amb l’alumnat de com fer-hi front.
Objectius
- Conèixer eines per afrontar la interpretació en públic
- Establir una predisposició positiva davant la interpretació individual
- Assolir seguretat en les audicions i exàmens d’instrument
LES SORTIDES PROFESSIONALS AL MÓN DE LA MÚSICA - A càrrec de Tomàs Alcaide
27 de gener de 2023 – 17.30 h, Saló Noble del Palau Bofarull
Parlarem de les diferents opcions d’estudis superiors i sortides professionals en el món de la música. Com ho veuen les famílies i l’alumnat? I el professorat de Grau Professional?
Objectius:
- Donar a conèixer les diferents opcions d’estudis superiors
- Indagar sobre les sortides professionals al món de la música
- Completar la tasca d’orientació de les tutories
- Orientar a les famílies i a l’alumnat de Grau Professional envers els estudis superiors
ESTUDIS SUPERIORS I MÓN LABORAL - A càrrec d’exalumnes del centre
24 de març de 2023 – 18 h, Saló Noble del Palau Bofarull
Objectius
- Establir lligams amb exalumnes
- Explicar diferents sortides professionals al nostre alumnat.
- Explicar de primera mà els pros i els contres de les seves decisions, i què ha representat en la seva formació
- Apropar als alumnes a conèixer el següent pas cap a la professionalització