
Art robòtic (EAC Tortosa)
-
Grup A: del 21 al 25 de juliol de 10 a 13 h | Durada: 15 h

Descripció
Crea el teu propi robot mòbil amb cartró, elements reciclats i components electrònics bàsics. Realitzarem els circuits electrònics necessaris i convertirem el teu telèfon en el seu "cervell" programable.
Objectius
Aquesta programació no pretén ser exhaustiva, si no més bé orientativa i podrà canviar en funció de com es vagin desenvolupant les sessions.
1a sessió: Introducció i construcció del cos del robot
2a sessió: Elaboració, explicació i proves del circuit electrònic de control.
3a sessió: Elaboració d'un comandament a distància cablejat.
4a sessió: Stop motion. Primer mètode de control del moviment del robot.
5a sessió: AppInventor. Introducció i exemples de control.
Dirigit a:
Alumnat a partir de 13 anys. No es necessari experiència, més enllà de l'ús del mòbil i de l'ordinador per instal·lar i configurar aplicacions.
Observacions: Cada alumne ha de portar el seu telèfon mòbil amb les aplicacions "Stop Motion Studio" i "MIT AI2 Companion" instal·lades. En principi son compatibles sistemes tant Android com iOS. El primer dia de curs hauran de lliurar al docent, en concepte de material, l'import de 20 €.