Vés al contingut

Mosaic amb vidre: creació d'un plat decoratiu.

l

Aprendrem a treballar el vidre per crear un petit mosaic. En aquest cas, decorarem una superfície de fusta o ceràmica per crear un petit plat decoratiu que els alumnes es podran endur a casa.

  • Docent:
  • Horari: De 16.00 a 19.00 h
  • Preu: 48 €
  • Modalitat: Presencial
  • Tipus de formació: Curs
  • Durada: 12 h
  • Places: 15
  • Lloc: Escola per l'Art i la Cultura a Els Pallaresos
    Espai Jujol

    https://www.dipta.cat/municipi/pallaresos

 

Programació: fitxa_5.pdf

El curs té un total de 12 hores dividides en quatre sessions de 3 hores cadascuna. Durant la primera sessió farem una petita introducció teòrica on aprendrem a diferenciar els tipus de vidres i veurem quins són més adients per a la tècnica. Aprendrem a tallar i polir el vidre i durant les següents sessions tallarem les peces que conformen el nostre disseny, les polirem perquè encaixin bé les unes en les altres, les adherirem a la nostra base i finalment aplicarem una massilla per a unificar la nostra peça.

 

Objectius: introduir els alumnes al món del treball amb el vidre per elaborar mosaics, a més de proporcionar els coneixements necessaris perquè puguin elaborar un petit plat decora.