Vés al contingut

Intercanvi Pianistes de les Terres de l'Ebre

Trobada Pianistes TE

Aquest cap de setmana hem conclòs la Trobada de Pianistes de les Terres de l’Ebre organitzada des de l’Escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa, en la que han participat una quinzena de centres educatius musicals del nostre territori, i en el que hem pogut comprovar la bona salut musical que gaudeixen tot el jovent, nens des del 6 anys fins a l’adolescència, que dediquen temps a aquesta disciplina, llenguatge universal que es practica a tot el món.

El professorat defensem que la música suma, desenvolupa capacitats, valors, ensenya a compartir, a desenvolupar-se...i a esforçar-se.  Aquestes trobades ajuden a professors  i famílies a compatir ensenyaments, coneixements i vivències, i veure el resultat de tot el treball.

Enhorabona a tots, per l’esforç del treball diari, per insistir i no desesperar, avui dia ser músic és un esforç, però també un privilegi. Fins la propera

Fitxers relacionats