Vés al contingut
Activitat

Cicle de conferències

Anna Vinnitskaya, una de les hereves de la gran tradició russa
Activitat
Cicle de conferències
Anna Vinnitskaya, una de les hereves de la gran tradició russa
  • 18 maig 2026
  • Hora: 18:45 h - 20:00 h
On: Biblioteca Pública de Tarragona
Cicle de conferències

En el marc del cicle de conferències dedicat a grans figures del piano, el Conservatori, amb la col·laboració de la Biblioteca Pública de Tarragona, proposa una nova sessió a càrrec del pianista i professor del centre Kiev Portella.

Aquesta conferència se centra en la figura d’Anna Vinnitskaya, una de les pianistes més destacades de l’escena internacional actual i representant de l’evolució contemporània de la tradició pianística russa. Guanyadora del Concurs Reina Elisabeth l’any 2007, la seva trajectòria destaca per una sonoritat d’una gran riquesa expressiva i una concepció gairebé orquestral del piano.

La sessió recorrerà la seva formació musical, des dels inicis a Novorossisk, a la vora del mar Negre, fins al treball amb mestres com Sergey Osipenko i Evgeni Koroliov, i analitzarà com la seva biografia artística explica el seu reconeixement com una de les intèrprets més magnètiques del panorama pianístic actual.

Entrada lliure