Vés al contingut
Notícies

El Conservatori porta la música a les residències: Projecte Cultura i Comunitat

residencies
Aquest desembre, l’alumnat del Conservatori participa en una iniciativa molt especial: “Toquem i Cantem Nadales amb els Avis!” , una sèrie d’actuacions en diferents espais socials i residències de Tarragona. El projecte forma part del nostre compromís amb la cultura i la comunitat, apropant la música a persones grans i compartint moments plens d’emoció i calidesa.

Aquest desembre, l’alumnat del Conservatori participa en una iniciativa molt especial: “Toquem i Cantem Nadales amb els Avis!”, una sèrie d’actuacions en diferents espais socials i residències de Tarragona. El projecte forma part del nostre compromís amb la cultura i la comunitat, apropant la música a persones grans i compartint moments plens d’emoció i calidesa.

Calendari d’actuacions:

  • Dimarts 16 de desembre – 17.30 h
    Residència Les Alzines
    Toquem i Cantem Nadales amb els Avis!
    A càrrec de l’alumnat de GP2 C i el Grup de Saxos.
  • Dijous 18 de desembre – 16.00 h
    Espai Social La Pedrera (Tarragona)
    Toquem i Cantem Nadales amb els Avis!
    A càrrec de l’alumnat de GP2 A i Grup de Cambra.
  • Dijous 18 de desembre – 17.45 h
    Residència La Mercè (Tarragona)
    Toquem i Cantem Nadales amb els Avis!
    A càrrec de l’alumnat de GP2 B i Grup de Violoncels.

Aquestes trobades són molt més que concerts: són moments per compartir música, somriures i records amb les persones grans, reforçant els vincles entre el conservatori i la comunitat.