Art Experience 2026
El proper 24 de març, l’alumnat i el professorat de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Reus participaran a l’Art Experience, una jornada que tindrà lloc de 8.30 a 17.00 h al CosmoCaixa.
Aquesta trobada es planteja com un espai d’immersió, aprenentatge i intercanvi al voltant de la creativitat, l’art i el disseny, on estudiants i docents podran compartir experiències amb altres centres i professionals del sector. La jornada combinarà ponències, activitats i dinàmiques que fomentaran la reflexió sobre els processos creatius, la innovació i les noves mirades en l’àmbit artístic.
La participació en l’Art Experience reforça el compromís del centre amb una formació connectada amb l’entorn cultural i professional, i ofereix a l’alumnat l’oportunitat de viure una experiència enriquidora fora de l’aula, en un equipament de referència com el CosmoCaixa.