L’alumnat de segon de PIDOD i Arquitectura Efímera visita la fira Hàbitat València
L’alumnat de segon de PIDOD i d’Arquitectura Efímera ha fet una sortida a Fira Hàbitat València, un dels esdeveniments de referència en l’àmbit del disseny, l’interiorisme i l’hàbitat.
Durant la visita, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer de prop les últimes tendències en mobiliari, materials, il·luminació i disseny d’espais, així com descobrir noves propostes i solucions creatives del sector.
Aquesta experiència ha permès connectar els continguts treballats a l’aula amb la realitat professional, observar nous llenguatges i recursos del disseny i ampliar la mirada sobre les possibilitats creatives i tècniques dels seus futurs àmbits professionals.
Una sortida enriquidora per inspirar-se, aprendre i continuar explorant noves formes d’entendre i dissenyar els espais!