La Diputació

Ple ordinari del dia 26 de juny de 2020

  • Agenda cultural
  • Què: Ple ordinari del dia 26 de juny de 2020
  • On: Tarragona
  • Quan: 26 juny 2020
  • Hora: De 12:00 h a 12:00 h
  • Publicat23/06/2020

SECRETARIA GENERAL

1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada a distància el dia 5 de juny de 2020.

CONTROL I FISCALITZACIÓ

2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 1763 al núm. 2099 de l'any 2020.

3. Donar compte de l'acord de la Junta de Govern de data 10 de març de 2020, de personar-se en el recurs ordinari núm. 447/2019 del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat  contra la Diputació de Tarragona.

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE RECURSOS HUMANS,  OCUPACIÓ, EMPRENEDORIA I ASSUMPTES GENERALS

4. Aprovar inicialment les Bases generals reguladores dels processos de selecció de la Diputació de Tarragona.

5. Rectificar les errades materials advertides a la Plantilla de personal de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms, corresponent a l'exercici 2020.

6. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari de carrera adscrit a l'Àrea de RHiOE per desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la Universitat Rovira i Virgili (URV).

7. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral interí, adscrit a l'EAD de Tarragona, per a desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la URV.

8. Excloure una persona de la segona mesura del Pla de racionalització 2020 ratificat per acord del Ple de la Diputació de Tarragona de data 28 de febrer de 2020.

9. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix adscrit a la unitat d'Aplicacions  Informàtiques de l'àrea TIC, per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la UOC.

10. Resoldre la petició de compatibilitat d'una funcionària interina a l'OA Base-Gestió d'Ingressos, per desenvolupar una segona activitat per compte d'altri prestant els seus serveis com a cambrera.

11. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral interí contractat a l'Escola i Conservatori de Música de Tarragona per desenvolupar una segona activitat pública a l'Escola Municipal de Música de l'Eixample de l'Institut Municipal de Música (IMEB).

12. Resoldre la petició de la compatibilitat de personal laboral temporal contractat a l'Escola i Conservatori de Música de Reus per desenvolupar una segona activitat privada a l'empresa Novoa Mantenimientos S.L.

13. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix adscrit al Conservatori de Tortosa per desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la Universitat Rovira i Virgili (URV).

14. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal per desenvolupar una segona activitat, per compte aliè, com a professor de Violoncel a la Societat Musical La Alianza.

15. Resoldre la petició de compatibilitat de funcionaria de carrera adscrita a l'Àrea Gabinet de Presidència (Unitat de Projectes Europeus) per desenvolupar una segona activitat com a professora col·laboradora a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

16. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix, adscrit a l'Escola Conservatori de Música de Tortosa, per a desenvolupar una segona activitat com a professor associat a la URV.

17. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal contractat a l'Escola i Conservatori de Música de Reus per desenvolupar una segona activitat privada a l'empresa Novoa Mantenimientos SL.

18. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal adscrit a l'EAD Tarragona per a realitzar una segona activitat com a professional autònom per a realitzar activitats artístiques relacionades amb la música i esportives.

19. Resoldre la petició de compatibilitat de la funcionària temporal adscrita a la Unitat ACTIO del SAM per desenvolupar una segona activitat com a professora associada de la URV.

20. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal a l'ECM de Reus, per a desenvolupar una segona activitat a l'Institut Marta Estrada de la Generalitat de Catalunya.

21. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionaria de carrera adscrita al Gabinet de Presidència (Unitat de Transparència i Bon Govern) per desenvolupar una segona activitat com a professora associada a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

22. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal contractat a l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona per desenvolupar una segona activitat per compte propi.

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DELS SERVEIS D'ASSISTÈNCIA AL CIUTADÀ

23. Aprovar el preu públic del Cicle Cinema Gaudí a l'Auditori de la Diputació de Tarragona.

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DELS SERVEIS D'ASSISTÈNCIA AL TERRITORI

24. Aprovar inicialment el Projecte de condicionament de la carretera TV-7002, de Vimbodí a Poblet, tram: PK 0+700 a la T-700, amb un pressupost d'execució per contracta de 2.407.430,81 euros.

25. Aprovar el Conveni de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i l'Ajuntament de Vila-rodona per a la regulació del trànsit per l'interior del municipi a través de les travesseres de les carreteres TP-2003 i TV-2443 i del carrer Pau Robert i Rabadà.

26. Aprovar el Programa quadriennal d'inversions a la xarxa local de carreteres de la Diputació de Tarragona 2020 – 2023.

27. Aprovar inicialment el Projecte de rotonda a la intersecció de la carretera T-313 amb l'accés a Riudecanyes, amb un pressupost d'execució per contracta de 599.916,84 euros.

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA D'HISENDA I ECONOMIA

28. Donar compte de l'informe definitiu de l'auditoria de sistemes dels registres de factures de la Diputació de Tarragona, Patronat de Turisme i BASE – Gestió d'Ingressos corresponent a l'exercici 2018 (Pla anual de control financer de l'exercici 2019).

29. Donar compte de l'informe definitiu de les actuacions de control financer permanente basades en l'anàlisi previ de riscos de l'organisme autònom BASE – Gestió d'ingressos corresponent a l'exercici 2018 (Pla anual de control financer de l'exercici 2019).

30. Donar compte de l'informe anual dels resultats obtinguts del control dels comptes a justificar i avançaments de caixa fixa, exercici 2019.

31. Donar compte de l'estat d'execució del pressupost de la Corporació i els seus Organismes Autònoms. 1r trimestre 2020.

32. Donar compte del compliment dels terminis de pagament de les obligacions comercials. 1r trimestre 2020.

33. Donar compte de l'informe definitiu de les actuacions de control financer permanente basades en l'anàlisi previ de riscos de l'organisme autònom Patronat de Turisme a l'exercici 2018 (Pla anual de control financer de l'exercici 2019).

34. Rectificar error material en una aplicació pressupostària de la modificació de crèdit núm. 3 de la Corporació, exercici 2020.

35. Donar compte de l'informe definitiu de les actuacions de control financer permanente basades en l'anàlisi previ de riscos de la Corporació corresponent a l'exercici 2018 (Pla anual de control financer de l'exercici 2019).

36. Donar compte de l'informe anual 2019 de les resolucions adoptades pel president / per la presidenta contràries a objeccions efectuades, resum de les principals anomalies detectades en matèria d'ingressos i omissions de funció interventora.

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D'INGRESSOS

37. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació de la taxa d'escombraries, de la taxa de clavegueram i de la taxa del cementiri de l'Ajuntament de Cabacés.

38. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació de la taxa del cementiri de l'Ajuntament d'Aiguamúrcia.

39. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa per parades del mercat municipal i de la recaptació en período executiu d'altres ingressos de dret públic en la modalitats de danys contractuals de l'Ajuntament de Santa Oliva.

40. Acceptar la delegació de facultats en matèria de gestió tributària, recaptació en período voluntari i en període executiu i la inspecció de la taxa per utilització privativa o aprofitament especial del domini públic a favor d'empreses explotadores de l'Ajuntament d'Ascó.

41. Aprovar la modificació de crèdit número 3 de l'exercici 2020 de BASE-Gestió d'Ingressos.

42. Acceptar la revocació de la recaptació de la taxa de subministrament d'aigua, de la taxa de clavegueram i de les actuacions davant de l'ACA a l'Ajuntament de de Riudecols.

43. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període executiu d'altres ingressos de dret públic en la modalitat de danys contractuals i de les quotes de conservación de l'Ajuntament d'Aiguamúrcia.

44. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període executiu d'altres ingressos de dret públic en la modalitat de costes judicials de l'Ajuntament de Camarles.

PRECS I PREGUNTES

Adreça:

Palau de la Diputació
Passeig de Sant Antoni, 100

Tarragona