SECRETARIA GENERAL
1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 25 de novembre de 2022.
CONTROL I FISCALITZACIÓ
2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 5632 al núm. 6039 de l'any 2022.
3. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005853, de 29 de novembre de 2022, de nomenament de personal eventual de confiança.
4. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005883, de 30 de novembre de 2022, de nomenament de nova Vicepresidenta primera i nou Vicepresident segon.
5. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005885, de 30 de novembre de 2022, de nomenament de nou membre de la Junta de Govern.
6. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005938, de 2 de desembre de 2022, de delegació de competències de la Presidència a favor de l'Il·ltre. Sr. Pere Segura Xatruch i delegació de la presidència de la Comissió Informativa d’Hisenda i Economia.
7. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005970, de 2 de desembre de 2022, de nomenament de personal eventual de confiança.
8. Donar compte del decret de la Presidència núm. 2022-0005971, de 2 de desembre de 2022, de cessament per renúncia i nomenament de personal eventual de confiança.
PROPOSTES DE PRESIDÈNCIA
9. Donar compte de la credencial de Diputada de la Sra. Agnès Ferré Cañellas i presa de possessió del càrrec.
10. Donar compte de la designació de nova presidenta i nous portaveus del grup polític Junts.
11. Donar compte de la incorporació de la Diputada Sra. Agnès Ferré Cañellas com a membre de les comissions informatives permanents i modificació de la composició de la Comissió Especial de Comptes i de la Comissió Especial d’Integritat.
ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE RECURSOS HUMANS, OCUPACIÓ, EMPRENEDORIA I ASSUMPTES GENERALS
12. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal contractat al CEE Alba, per desenvolupar una segona activitat com a professora a l'Escola Municipal de Música de l’Ajuntament d’Alcover, durant el curs escolar 2022-2023.
13. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal de l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona per desenvolupar una segona activitat, per compte propi, com a fotògraf a PixelMoreno S.L.
14. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal adscrit a l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona per desenvolupar una segona activitat privada per compte propi com a dissenyadora gràfica.
15. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal adscrita a l'Escola i Conservatori de Música de Reus, per exercir com a professora associada a la Universitat Autònoma de Barcelona durant el curs acadèmic 2022-2023.
16. Esmenar l'error material de l'acord del Ple de data 28 d'octubre de 2022 d'aprovació de la massa salarial del personal laboral de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms per a l'any 2022.
ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DELS SERVEIS D’ASSISTÈNCIA AL TERRITORI
17. Aprovar inicialment el Projecte de condicionament de la carretera TV-2034, de Valls a Vilabella, tram 0+000 a 1+350, 2+000 a 2+700 i 4+321 a 6+100, amb un pressupost d’execució per contracta de 2.926.904,38 euros.
18. Aprovar inicialment el Projecte d’actuacions puntuals de seguretat i drenatge a diverses carreteres de la xarxa local de la Diputació de Tarragona, any 2023, amb un pressupost d’execució per contracta de 3.005.359,35 euros.
19. Aprovar definitivament el Pla zonal de la xarxa local de carreteres de la Diputació de Tarragona 2020-2035.
ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA D’HISENDA I ECONOMIA
20. Aprovar les Normes reguladores dels preus públics per les entrades als cicles de cinema que es realitzin a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.
21. Fixar les condicions i l'import màxim dels excedents de Tresoreria, a destinar a BASE- Gestió d’Ingressos, durant l’exercici 2023, per a finançar les bestretes als ajuntaments.
22. Donar compte de l’informe definitiu de l’actuació 12-PCF21 Revisió del RIAE, Diputació de Tarragona, Ajuntament de Cambrils, Exercici 2020.
ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS
23. Aprovar provisionalment la modificació de l’Ordenança fiscal de la Diputació de Tarragona reguladora de la taxa per prestació de serveis encomanats a BASE-Gestió d’Ingressos.
24. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa de gestió de runes de l’Ajuntament de la Figuera.
25. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa de gestió de runes de l’Ajuntament del Molar.
26. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa del cementiri de l’Ajuntament de Pira.
27. Acceptar l’encàrrec de gestió dels expedients i de la delegació de facultats en matèria de recaptació de les sancions de les infraccions de l’Ordenança general de convivència ciutadana i ús dels espais públics, Llei d’espectacles públics i activitats recreatives i altres matèries connexes de l’Ajuntament de Tarragona i aprovar el seu corresponent conveni regulador.
PRECS I PREGUNTES