La Diputació

Trobada de la presidenta de la Diputació de Tarragona amb alcaldes dels municipis de pas del Grand Départ del Tour de França

  • Convocatòries als mitjans
  • Què: Trobada de la presidenta de la Diputació de Tarragona amb alcaldes dels municipis de pas del Grand Départ del Tour de França
  • On: Oficines de la Diputació al Baix Penedès (La Rambla, 24. El Vendrell)
  • Quan: 14 maig 2026
  • Hora: De 16:30 h a 18:00 h
  • Publicat13/05/2026

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, es reuneix amb alcaldes dels municipis de pas del Grand Départ del Tour de França de la demarcació el proper dijous a la tarda, en el marc dels 50 dies previs a aquest esdeveniment de projecció internacional. Durant la trobada es posaran en comú els aspectes logístics i organitzatius per tal d’acollir el pas dels ciclistes i de públic. 

Abans d’iniciar la reunió, es farà una breu atenció als mitjans a peu dret i una foto oficial de tots els participants a la façana de l’edifici. Els mitjans gràfics també podran agafar imatges de l’inici de la trobada (mut).

Més informació