- Pla d'ocupació
- Número de convocatòria 09-2026-25670
- Grup APL
- Places: 5
Descripció
La Diputació de Tarragona promou accions corporatives de foment de l'ocupació mitjançant l'execució de plans d'ocupació, destinats a millorar les condicions individuals i professionals de les persones treballadores.
Els Plans d'Ocupació Comarcals tenen per objectiu el condicionament d'entorns naturals o urbans de diferents municipis del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès. Aquests, per a l’anualitat 2026, tindran per objectiu el condicionament d’entorns naturals o urbans de diferents municipis.
Actuacions:
Neteja i desbrossament de camins per millorar-ne la seguretat i facilitar el pas, reparació i manteniment de senyals verticals i horitzontals que estiguin malgastades, reparació de tanques de fusta de protecció, control vegetal, poda d’arbres i reparació del ferm.
Municipis d’actuació:
Aldover, Alfara de Carles, Benifallet, Camarles, L'Aldea, L'Ampolla, El Perelló, Paüls, Tivenys, Xerta.
Dades de la selecció
-
Inscripcions a l'Oficina de Treball de la Generalitat (OTG): del 28 d'agost al 10 de setembre 2026
-
Oficina de treball:
Oficina de Treball de la Generalitat de Tortosa (Passeig de la Ribera, 29 - Tortosa) - ofertestortosa.soc@gencat.cat - Telèfon 930 886 200
-
Data prevista prova teòrica/català: 15 d'octubre de 2026
-
Data prevista entrevista: 9 de novembre de 2026
-
Data prevista d'inici: 11 de desembre de 2026
Requisits
-
Estar inscrit/a a l’Oficina de Treball de la Generalitat com a demandant de millora d'ocupació o demandant d’ocupació no ocupat (DONO).
-
No haver estat contractat durant un període de 6 mesos o més, en un pla d’ocupació de la Diputació de Tarragona de les convocatòries 2024 i 2025.
-
Estar en possessió del permís de conduir vehicles classe B, en vigor.
- Estar en possessió del nivell de català exigit a la convocatòria: Certificat de nivell bàsic - A2*.
*En el cas que no es pugui acreditar documentalment el nivell de català establert, l’aspirant haurà de realitzar una prova de català.
- Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola i no siguin originàries de països en què el castellà sigui llengua oficial hauran d’acreditar posseir coneixements de llengua castellana de nivell bàsic o nivell A2*.
*En el cas que no es pugui acreditar documentalment el nivell de castellà establert, l’aspirant haurà de realitzar prova de castellà.
Documents relacionats
-
Criteris d'accés al Pla d'Ocupació Comarcals 2026: [PDF]