Centres Educatius

SCAN LLAVOR: Presentació de projectes d'exalumnes de fotografia de l'EADT

  • Agenda cultural
  • Què: SCAN LLAVOR: Presentació de projectes d'exalumnes de fotografia de l'EADT
  • On: Antic Ajuntament. Tarragona
  • Quan: 6 novembre 2026
  • Hora: De 18:00 h a 20:00 h
L'Alumnat del curs 2025-2026 del Cicle Formatiu de Grau Superior de Fotografia de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona presentarà els seus projectes
  • Publicat28/10/2026

L'Alumnat del curs 2025-2026 del Cicle Formatiu de Grau Superior de Fotografia de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona presentarà els seus projectes a l'SCAN LLAVOR, davant el públic general i especialitzat. L'acte tindrà lloc el 6 de novembre a les 18h a l'Antic Ajuntament, a Tarragona, en el marc del Festival Internacional de Fotografia SCAN, que se celebra des del 16 d'octubre fins al 29 de novembre.

És una oportunitat per a l'alumnat de donar a conèixer com han plantejat, documentat i realitzat els seus projectes, que poden anar des de la fotografia d'arquitectura a la fotografia documental. Durant uns minuts cada participant explicarà el projecte mentre es projecten les fotografies protagonistes.

 

Projecte de l'alumna Alexandra Todiras
Projecte de l'alumna Alexandra Todiras