Turisme

Impuls als productes agroalimentaris i artesans de qualitat de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre amb ajuts per import d’1M€

Fins al 30 de juny els ens de dret públic i les entitats privades sense ànim de lucre, poden optar a les subvencions que atorga el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
  • Publicat27/05/2026

Amb l’objectiu d’impulsar els productes agroalimentaris i artesans de qualitat  de la demarcació i reforçar la imatge turística de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona atorga ajuts per un import d’1M€, el doble que l’any anterior, que han de servir per promoure diverses accions de difusió d’aquests productes.

Poden optar a les subvencions tant els ens de dret públic (ajuntaments, consells comarcals, entitats municipals descentralitzades i mancomunitats), com les seves entitats dependents (organismes autònoms i empreses públiques) i altres ens de dret públic (cambres de comerç) de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre. També hi poden optar les entitats privades sense ànim de lucre (associacions i cooperatives) i els consells reguladors.

En concret, els ajuts es podran destinar a fires mostres i mercats; jornades, tastos, tallers i diades gastronòmiques, i accions de promoció i comunicació online i offline.

Les sol·licituds es poden presentar fins al proper 30 de juny.

Ajuts per a programes concrets i activitats de màrqueting i gestió de les destinacions dels ens locals de la demarcació

D’altra banda, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona també ha convocat les subvencions per a programes concrets i activitats de màrqueting i gestió de les destinacions dels ens locals de la demarcació dirigides a patronats i oficines de turisme municipals i comarcals i a ajuntaments i consells comarcals de la demarcació.

 Aquesta convocatòria consta de 4 línies d’actuacions subvencionables amb una dotació total de 400.000 euros:

- Destinacions turístiques intel·ligents

-Actuacions derivades de Plans Estratègics en Turisme

-Difusió on-line, creació, millora i actualització de pàgines web de contingut turístic

-Distintius de qualitat de platges

 

Les sol·licituds també es podran presentar fins al proper 30 de juny.

 Les bases de totes dues convocatòries, així com l’enllaç als tràmits per a presentar-hi les sol·licituds, es poden consultar a la Guia de Serveis de la Diputació de Tarragona (https://www.dipta.cat/serveis)

 

Les sol·licituds es poden presentar fins al proper 30 de juny
Les sol·licituds es poden presentar fins al proper 30 de juny

Notícies relacionades