Formació

Curs: Llenguatge administratiu. Redacció de documents administratius

  • Modalitat Virtual-videoconferència
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Àmbit: Activitat Administrativa
  • Codi: C21-083
  • Dies: Sessions de videoconferència : 20 de setembre, 19 d'octubre i 12 de novembre
  • Horari: 1a - 20.9.2021 - de 10.30 a 12.30 hores 2a - 19.10.2021 - de 10.30 a 12.00 hores 3a - 12.11.2021 - de 10.30 a 12.30 hores
  • Durada: 34
  • Places: 25
  • Lloc: Aula Virtual + Plataforma Cisco - Webex
Data límit d'inscripcions

Objectius

· Conèixer les característiques del llenguatge administratiu
· Adoptar la formalitat adequada en la redacció de textos administratius
· Ordenar amb coherència les idees que s’han d’expressar
· Estructurar la informació d’acord amb l’objectiu de cada document
· Evitar els errors més freqüents en escrits administratius
· Elaborar documents administratius altament eficaços
· Reconèixer les esmenes que cal fer en un document per millorar-lo
· Trobar eines que ajudin a resoldre dubtes

Programa

1 · Introducció. Característiques generals del llenguatge administratiu
2 · La planificació de la redacció dels documents administratius
3 · El procés de redacció dels documents administratius
4 · Redacció de documents administratius altament eficaços
5 · El procés de revisió dels documents administratius

Destinataris

Personal al servei de l’Administració local.

Metodologia

Es combinarà el treball en l’aula virtual amb la videoclasse.

Requisits

Es requereix per participar-hi un ordinador, connexió a internet, càmeraweb i auriculars

RP-F01-06 edi.2