- Modalitat Virtual
- Acreditació Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Comunicació, informació i habilitats
- Codi: C22-034
- Dies: del 28 de març al 20 de juny de 2022
- Horari: Virtual
- Durada: 10
- Places: 120
- Lloc: Aula Virtual
Objectius
1. Millorar les competències conversacionals per la millora de les relacions i els resultats als equips de treball.
2. Aplicar tècniques i procediments per afrontar diferents tipus de situacions a través de converses de qualitat.
3. Disposar d'eines per manejar de forma adequada les converses difícils a l'àmbit laboral.
4. Incorporar habilitats per tal de millorar les relacions laborals mitjançant la comunicació assertiva.
5. Posar a la pràctica competències necessàries per millorar la comunicació assertiva i el treball en equip.
6. Conèixer eines per gestionar les emocions a les converses complexes.
Programa
1. CONVERSES DE QUALITAT ALS EQUIPS
• Importància de les converses a les organitzacions i als equips.
• L'organització com una xarxa dinàmica de converses.
• Qualitat conversacional, clima i resultats.
2. GESTIÓ DE LES CONVERSES DIFÍCILS
• Les converses crucials: tipus i manera d'afrontar-les
3. ACTITUD I COMPORTAMENT ASSERTIUS
• Concepte d'assertivitat: habilitats socials i actitud.
• Obstacles que ens impedeixen comunicar-nos assertivament.
• Tipus de comportaments: passiu, agressiu, assertiu.
4. GESTIÓ DE LES EMOCIONS A LES CONVERSES COMPLEXES
• Mantenir-nos centrats en l'objectiu de la conversa. Rebutjar l'alternativa del ximple.
• Quan les coses es tornen crítiques. Superar el nostre estil sota pressió. Rebaixar l'estil sota pressió de l'altre
Destinataris
Persones que vulguin millorar les seves habilitats conversacionals a través de processos autoformatius
Metodologia
Visualitzar els vídeos amb els continguts i respondre els questionaris.
Requisits
Es requereix per participar-hi un ordinador i connexió a internet.