Missió i funcions
El Servei d'Assistència Municipal (SAM) tracta d'establir les condicions més adequades perquè es porti a terme el desenvolupament del nucli essencial de competències que es refereix a l'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica en les obres i els serveis municipals.
Du a terme iniciatives per millorar la capacitat de prestació de serveis dels municipis. L’assistència als ajuntaments es concreta principalment en formació, suport tècnic i jurídic i ajuts econòmics.
La vocació del SAM és reforçar una línia de col·laboració i cooperació interadministrativa amb els consells comarcals per tal d'afavorir la prestació de les competències municipals, garantir el reequilibri intermunicipal, defensar els interessos dels ens locals i impulsar la modernització dels municipis i de les comarques de Tarragona, en especial els de menys capacitat econòmica.
Organització de l'Àrea
Diputat delegat
-
del Servei d'Assistència Municipal - SAM:
-
de Medi Ambient, Salut Pública i Territori:
-
del Pla d'Acció Municipal - PAM:
En destaquem
Sostenibilitat
Documentació de l'Àrea
Catàleg de serveis
- Catàleg de serveis en l'àmbit jurídic
- Catàleg de serveis en l'àmbit econòmic
- Catàleg de serveis en l'àmbit d'arquitectura
- Catàleg de serveis en l'àmbit d'enginyeria
- Catàleg de serveis en l'àmbit de medi ambient i salut pública
- Catàleg de serveis en l'àmbit d'informàtica
- Catàleg de serveis en l'àmbit de turisme [PDF]
- Catàleg de serveis en l'àmbit de protocol i comunicació [PDF]