I qui hi ha al darrera de la imatge gràfica de la Jornada Èxit 25?

Cada any, l'alumnat del CFGS de Gràfica Publicitària és l'encarregat de dissenyar la campanya gràfica de la Jornada Èxit.
Es tracta d'un acte híbrid que serveix per celebrar el final de curs, reconèixer la graduació de l'alumnat del curs passat i per agrair a l’entorn empresarial amb què col·labora l’ EADTarragona. I aquest any la proposta seleccionada entre totes les que es van presentar dins l'assignatura de Projectes, és la de la Maira Carabali, Júlia Cugat, Siyu Sanjuan. Tutoritzades pels professors Sergi Grau i Tin Fonts.
En la època victoriana es va utilitzar la 'florigrafia', un codi comunicatiu que servia per enviar missatges romàntics o de caire prohibit entre enamorats. I en aquesta ocasió, la idea ha estat representar algunes de les emocions que es viuen durant el pas per l'escola a través del llenguatge de les flors.
Finalment, la gràfica recrea un ram fictici que es regala simbòlicament a tots els graduats, tenint presents alguns conceptes com la creativitat, l'anhel i la constància, en relació als atributs de cada flor.
El jacint blau representa la constància en el treball, la camèlia representa l'anhel d'arribar a la solució creativa i expressiva davant d'un projecte i la calèndula representa la creativitat, eina present i essencial en tots els CFGS de l'EADTarragona.
Enhorabona, ens encanta!